Körkort –
Känslan av frihet

Löwendahls Trafikskola

Ulrika står bakom Löwendahls Trafikskola

Jag som äger Löwendahls Trafikskola heter Ulrika Löwendahl och har jobbat i den här branschen sedan 1989. Jag har en grund som utbildningsledare och utbildar på personbil behörighet B, Teoriundervisning, Riskutbildning del 1, Introduktionsutbildning. Min vision och min målsättning är att skapa en trafikskola där vi tillsammans med eleven utvecklar en gemensam kreativ kompetens. Där vår kunskap, glädje och engagemang får varje person att växa med sin uppgift och utvecklas till en trygg, trafiksäker och självständig förare.

Som person har jag alltid varit intresserad av mötet med andra människor, och för mig är varje människa unik. Att kommunicera och förstå varandra är en viktig del och förutsättning i mitt arbete som lärare. Jag använder digitala bilder i Ipad som förtydligar övningarna i bilen. Jag utbildar på engelska, och har kunskap i teckenspråket.

Vi vänder oss till Dig som vill köra vanlig traditionell körutbildning, såväl om Du vill köra lite mer intensivt eller om Du behöver lite tips och råd för din privata körutbildning hemma.

Blond kvinna i bil ler.
Boka tid